Merk-waardig werken

Wie kiest, wordt gekozen. Het motto gaat alleen op voor organisaties die de keuzes daadwerkelijk implementeren binnen de organisatie. Want kom je je belofte niet na, dan is de kans groot dat klanten social media inzetten om slechte ervaringen te delen…
Tja, geef ze eens ongelijk. Kortom, het is zaak om intern de (nieuwe) strategie te implementeren zodat medewerkers zich merk-waardig kunnen gedragen.
Ga niet gelijk de markt op met een nieuwe strategie, maar sta stil bij vragen als:
Welke gevolgen heeft de strategie voor de verschillende medewerkers? Welke gevolgen zijn er voor de producten en diensten? Hoe maak je van medewerkers enthousiaste merkwerkers?

Hoofd en hart

Om het merk te verankeren in het doen en laten van medewerkers, dien je ze in hun hoofd en hart te raken. Laat ze experimenteren en nieuwe ervaringen opdoen. De kracht van een merk-waardige beleving is enorm. Estian helpt met het bedenken en organiseren van unieke events. Maar denk bij belevingen ook aan de beleving op kantoor: de binnenbeleving. Past die beleving bij het merk?

Deze video laat zien hoeveel invloed de omgeving heeft op het gedrag van mensen.

Multidisciplinaire aanpak

Estian helpt organisaties bij dit veranderproces. De ene keer als adviseur of sparringpartner, een andere keer als regisseur of uitvoerder. Het is altijd maatwerk.
Samen gaan we het merk verankeren in het doen en laten van medewerkers. Estian kan hierbij verschillende middelen inzetten, denk aan: workshops, meetings, events, coaching, trainingen, communicatiemiddelen, ondersteunende digitale technieken…
Als tijdens het traject blijkt dat er behoefte is aan een professional uit een aangrenzend vakgebied, dan zet Estian haar netwerk graag in. Estian werkt onder andere samen met zeer ervaren P&O-functionarissen, (commerciële) trainers, online marketeers, ontwerpers, stylistes, kunstenaars en andere creatieve professionals. Door krachten te bundelen, kunnen we elkaar versterken.