Enkele elementen uit het krachtkompas van Estian.

Visie

De wereld verandert snel en mensen worden kritischer en veeleisender. Producten en diensten gaan steeds meer op elkaar lijken. Er is (te) veel keuze. Organisaties worden 'gedwongen' om zich duidelijk te positioneren in de markt. Estian gelooft dat elke organisatie haar eigen unieke kracht heeft. Het is zaak om die kracht te ontdekken en te versterken. Organisaties spenderen veel geld en tijd aan een mooie 'verpakking'. Estian gelooft hier niet in. De tijd van het ‘oude’ reclame maken is echt voorbij. Het gaat om het nakomen van beloftes en het creëren van meerwaarde. Het is nu tijd om van binnen naar buiten te werken en marketing zoveel mogelijk te integreren in de bedrijfsvoering. Het is geen exclusieve taak van de marketingafdeling en de directie. Als medewerkers veranderen in enthousiaste merkwerkers die van klanten ambassadeurs maken, dan kun je makkelijker ambities realiseren. Estian is ervan overtuigd dat organisaties die merk-waardig ondernemen optimaal de kracht van medewerkers én klanten gebruiken. Het is de weg naar succes. Estian streeft ernaar het aantal merk-waardige organisaties in Nederland een flinke boost te geven.

Missie

Estian helpt organisaties merk-waardig te ondernemen.

Waarden

Estian staat voor:

  • Slim: innovatieve technieken, nieuwe media, op de kleintjes letten.
  • Scherp: scherpe vragen, oog voor detail, eruit halen wat erin zit.
  • Schik: hard werken én hard lachen. 

Belofte

Onderneem merk-waardig en krijg klanten en medewerkers waar je blij van wordt en die meerwaarde creëren. Plezier & prestatie.