Maken merkwaardige middenmanagers merken?

In 2019 is Sandy van der Horst cum laude geslaagd voor de masteropleiding brand, design en reputation management van EURIB. De titel van de thesis 'Maken merkwaardige middenmanagers merken?' verraadt al dat in dit onderzoek de focus ligt op het effect van leiderschap op merkwaardig gedrag van medewerkers. Daarnaast zijn er in het onderzoek ook andere internal branding aspecten onderzocht. Het onderzoek is uitgevoerd bij high performance organisaties op het gebied van internal branding. Mocht je interesse hebben in het onderwerp of onderzoek, neem dan contact op met Sandy van der Horst.

Onderzoek internal branding

In samenwerking met Universiteit Twente heeft Estian onderzoek gedaan naar merkwaardig gedrag (internal branding) binnen organisaties. Verschillende soorten organisaties - die actief zijn op het gebied van internal branding - hebben deelgenomen aan dit onderzoek. De opgedane kennis en inzichten zal Estian delen met organisaties die aan de slag willen met internal branding. Oftewel: organisaties die hun strategie intern willen implementeren. Mocht je interesse hebben in het onderwerp of onderzoek, neem dan contact op met Sandy van der Horst.

Estian merkmanagement in het nieuws

Een redactioneel artikel in het magazine Kijk op Oost Nederland.

Estian merkmanagement Enschede